Zostań częścią naszego zespołu!

Proces rekrutacji

OGŁOSZENIE

Zamieszczamy w zakładce Kariera na naszej firmowej stronie internetowej oraz na różnych portalach internetowych, zarówno tych z branży jak i na lokalnych, które pozwolą nam szybciej trafić do Ciebie. Jeśli chcesz odpowiedzieć na ogłoszenie zamieszczone na naszej stronie w zakładce Kariera, kliknij ”Aplikuj” i następnie wypełnij formularz, dołącz CV i List Motywacyjny.

SELEKCJA POD KĄTEM DOŚWIADCZENIA

Na tym etapie z otrzymanych zgłoszeń wybieramy Twoje CV, dzwonimy do Ciebie i weryfikujemy ogólne informacje zawarte w nadesłanej aplikacji. Po rozmowie telefonicznej zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną, ponieważ w największym stopniu spełniasz oczekiwania określone w ogłoszeniu.

ROZMOWA KWALIFIKACYJNA

Odbędziesz rozmowę z osobą, która najprawdopodobniej będzie Twoim bezpośrednim przełożonym. W zależności od stanowiska na jakie aplikujesz, w spotkaniu może uczestniczyć również osoba z działu HR odpowiedzialna z rekrutację w Inter-Team.

Podczas rozmowy zapytamy o Twoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe, osiągnięcia oraz motywację do pracy. Interesuje nas również dotychczasowy zakres czynności wykonywanych w Twoim poprzednim miejscu pracy. Będzie to dla nas doskonała okazja, by lepiej Cię poznać. Dla Ciebie to także możliwość zadawania pytań związanych z ogłoszeniem, na które aplikowałeś/łaś.

DECYZJA

Po około 2 tygodniach skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy Cię o naszej decyzji - bez względu na to jaka ona będzie.

ROZPOCZĘCIE PRACY

Po podpisaniu stosownych dokumentów, przed rozpoczęciem pracy zapoznamy się z naszą firmą – opowiemy Ci, czym się dokładnie zajmujemy, przeszkolimy i wdrożymy Cię w wykonywane obowiązki na Twoim stanowisku. Jest to czas Twojej nauki, który postaraj się wykorzystać jak najlepiej. Po określonym przez nas czasie sprawdzimy jak sobie radzisz i jeśli wszystko pójdzie dobrze, będziesz już mógł samodzielnie przystąpić do podjęcia pracy na zajmowanym stanowisku.